IMG4UP head> IMG4UP پارس 20
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان  
SSH Explorer 1.95 - نرم افزار ریموت ادمین سرور با پروتکل SSH

به وبلاگ دانلود بیست و یک خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
+ نرم افزار
آنتی ویروس
فایروال
امنیتی
دیکشنری
فشرده ساز
مالتی مدیا
اینترنت
گرافیکی
کاربردی
پشتیبان گیری
اضافات

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

SSH Explorer 1.95 - نرم افزار ریموت ادمین سرور با پروتکل SSH

 

همه روزه ارتباطات در حال افزایش هستند که این مورد در ارتباطات رایانه ها مستثنی نیست. منظور از ارتباط رایانه ها استفاده اشتراکی از رایانه ای با استفاده از پروتکل های مختلف ارتباطی می باشد؛ البته لازم به ذکر است اعمال تغییرات از راه دور نیز خود یکی از ارتباطات رایانه ای محسوب می شود. بگذارید کمی شما را بیشتر با مفاهیم ارایه شده آشنا سازیم؛ منظور از پروتکل تمام قوانینی است که تحت نامی منتشر می گردند و به عبارت بهتر برای تبادل صحیح اطلاعات در بین رایانه ها می باشد. نرم افزار فوق العاده قدرتمند SSH Explorer که امروز می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار برای برقراری ارتباط Remote بین دو رایانه از طریق پروتکل SSH می باشد. SSH مخفف Secure Shell می باشد و یک پروتکل شبکه است که برای مدیریت از راه دور در کامپیوتر های لینوکس (Linux)و یونیکس (Unix) مورد استفاده قرار می گیرد.
بیشترین کاربرد این نوع ارتباط برای کسانی است که با سرور کار میکنند و میخواهند یک ارتباط SFTP با سرور برقرار سازند و یا به Shell سرور وصل شده و تغییرات مورد نظر را اعمال سازند. نرم افزار SSH Explorer ارتباط راه دور ارتباط خود را از طریق پورت 22 انجام می دهد که پایدارترین و امن ترین ارتباط می باشد. این نرم افزار Admin علاوه بر پروتکل SSH از پروتکل SSH2 نیز پشتیبانی به عمل می آورد که از قابلیت های جالب این نرم افزار می باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار ارتباطی می توان به قابلیت نمایش فایل ها، ویرایشگر های متن، نوار ابزار قدرتمند، پشتیبانی از ترمینال VT100 و بسیاری امکانات بیشتر. این نرم افزار که سایت در این پست برای شما عزیزان مهیا نموده است، قادر خواهد بود تا تمام نیاز های یک کاربر را برای برقراری ارتباط بین دو کامپیوتر فراهم سازد.

SSH Explorer 1.95 - نرم افزار ریموت ادمین سرور با پروتکل SSH

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:SSH Explorer 1,95 - نرم افزار ریموت ادمین سرور با پروتکل SSH, در ساعت 19:50 | |
Bandwidth Monitor Pro 3.4.979 - نرم افزار حرفه ای نمایش پهنای باند مصرفی

 

نرم افزار Bandwidth Monitor امکان مشاهده میزان استفاده از پهنای باند اینترنت مصرفی را فراهم می سازد. این نرم افزار حرفه ای قادر است تا بصورت real-time زمان واقعی کنترل سرعت دانلود و آپلود را در فرم های گرافیکی و عددی نمایش دهد. همچنین گزارش گیری از ثبت وقایع استفاده از مدیریت پهنای باند بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه از دیگر وظایف نرم افزار نمایش پهنای باند مصرفی می باشد.
برنامه مدیریت مصرف Bandwidth Monitor امکان نمایش تمام ارتباطات شبکه ای بروی یک کامپیوتر شخصی همچون شبکه های محلی، شبکه اینترنت و یا شبکه های اختصاصی مجازی را داراست. از دیگر ابزار های داخلی نرم افزار برنامه اینترنت می توان به گام شمار سرعت، ضبط نرخ ارسال و اعلام یا کنترل آگاه سازی از میزان استفاده شده پهنای باند اشاره نمود که مورد آخر برای بیشتر کاربران اینترنت پرسرعت که محدودیت حجمی در سرویس خود دارند بسیار مفید می باشد به این صورت که نرم افزار بعد از مصرف مقدار مشخصی از پهنای باند با پیغامی شما را متوجه می سازد که حجم مجاز شما در حال اتمام می باشد.

Bandwidth Monitor Pro 3.4.979 - نرم افزار حرفه ای نمایش پهنای باند مصرفی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Bandwidth Monitor Pro 3,4,979 - نرم افزار حرفه ای نمایش پهنای باند مصرفی, در ساعت 19:47 | |
Windows Live Messenger 14.0.8117.416 Portable - نرم افزار مسنجر مایکروسافت

 

حتما شما هم یکی از کاربران مسنجر هستید، مسنجر یک نرم افزار ارتباطی بسیار ساده در اینترنت می باشد که قادر است مکالمه را بین دو فرد در پشت رایانه ممکن سازد. ابتدا مسنجر ها تنها محدود به فرستادن و گرفتن متن بودند ولی با پیشرفت های انجام شده و افزایش سرعت هم اینک امکان مکالمه های صوتی و حتی ویدئویی ممکن گشته است.
به جرات می توان گفت مسنجر یاهو از موفق ترین مسنجر های دنیا در سال های گذشته بوده است ولی سایر شرکت های نرم افزاری نیز بیکار ننشستند و دست به طراحی مسنجر های جدید و فوق العاده زدند که از آن می توان مایکروسافت را یکی از معتبرترین شرکت ها معرفی نمود که اقدام به این کار کرده و مسنجر قدرتمند Windows Live Messenger را منتشر ساخته است.

امروز در وب سایت نسخه بدون نیاز به نصب Windows Live Messenger 2009 v14.0.8117.416 که آخرین نسخه پرتابل شده دانلود مسنجر این نرم افزار می باشد را برای شما تهیه دیده است. این مسنجر چون به رقابت با یاهو برخاسته است امکانات جالبی به نرم افزار خود اضافه کرد که از این دست می توان به امکان مکالمه متنی چت، صوتی و تصویری مکالمات تلفن اینترنتی، امکان ارسال پیام های متنی تلفن همراه، امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها، امکان قرار دادن آواتار عکس یا صوتی برای شناساندن خودتان به دیگران و غیره اشاره کرد که این نرم افزار را به یک مسنجر محبوب تبدیل کرده است.
برای استفاده این مسنجر جدید مایکروسافت که قبلا به MSN Messenger معروف بوده نیز فقط کافی است یک اکانت های میل HotMail یا Live مایکروسافت را داشته باشید و یا در خود این نرم افزار ویندوز لایو مسنجر ایجاد کنید و به بحث و گفتگو با دوستان خود بپردازید.

Windows Live Messenger 14.0.8117.416 Portable - نرم افزار مسنجر مایکروسافت

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Windows Live Messenger 14,0,8117,416 Portable - نرم افزار مسنجر مایکروسافت , در ساعت 19:6 | |
Portable Mozilla Firefox 3.6.3 - نرم افزار موزیلا فایر فاکس

 

به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد.
این نرم افزار فایرفاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار Mozilla Firefox دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند.

از دیگر امکانات نرم افزار فایرفاکس می توان به مرکز دانلود FireFox این مرورگر اشاره کرد که به راحتی می تواند یک مدیر دانلود بسیار قدرتمند برای شما باشد که قابلیت های توقف و افزایش سرعت دانلود را داراست. نرم افزار موزیلا فایر فاکس از جاوا اسکریپت و SVG پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و عملا صفحات پاپ آپ تبلیغاتی را به صورت هوشمند شناسایی و از باز شدن آنها جلوگیری می کند که این دو مورد از جالب ترین امکانات این مرورگر است.
نرم افزار فایر فاکس برای شما قابلیت مهاجرت از اینترنت اکسپلور به موزیلا را فراهم می سازد و علاقه های شما، تاریخ، تنظیمات، کوکی ها و کلمه عبور ذخیره شده روی اکسپلور را به طوری منتقل می کند که کار شما را برای انتقال به این مرورگر آسان تر خواهد کرد. هم اینک نسخه ی Mozilla FireFox 3.6.3 و بدون نیاز به نصب این نرم افزار دانلود فایرفاکس را برای شما کاربران عزیز در وب سایت نرم افزار مهیا کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

Portable Mozilla Firefox 3.6.3 - نرم افزار موزیلا فایر فاکس

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Portable Mozilla Firefox 3,6,3 - نرم افزار موزیلا فایر فاکس, در ساعت 18:39 | |
SmartFTP 4.0 Build 1092.0 x86 - نرم افزار کار با سرور اف تی پی

دانلود رایگان

 

سایت یکی از پرکاربرد ترین برنامه های مخصوص مدیران سایت را تهیه دیده که امکان اتصال به سرور با این نرم افزار اف تی پی ساده تر، امن تر، پرکاربرد تر و با امکانات فراوان خواهد شد. دیگر لازم نیست وب مستر ها برای اتصال به FTP سرور خود از پنل های اف تی پی استفاده کنند، کافی است این نرم افزار سریع و پرکاربرد را نصب کرده و مستقیما با سرور خود در ارتباط باشید تا فایل های خود را ارسال، دریافت و جا به جا کنید.
نرم افزار FTP حرفه ای SmartFTP این امکان را به وب مستر ها می دهد تا فایل های خود را در اینترنت انتقال دهید. امکان ارتباط FTP چندگانه در یک زمان این امکان را به شما می دهد تا فایل ها را از یک هاست به هاست دیگر FXP انتقال دهید. این امکان نرم افزار که موجب می شود تا اطلاعات یک دایرکتوری در هاست میزبان در کامپیوتر شما کش یا ذخیره شود باعث میگردد تا بعد از قطع ارتباط از سرور باز هم بتوانید اطلاعات خود را مشاهده کنید و از امکانات پشتیبانی از آدرس های FTP استفاده کنید.
با ظاهری کاربر پسند و خصیصه هایی مانند ارتباط SSL، پشتیبانی از FXP، اتصالات متعدد به FTP Server های مختلف، پشتیبانی از پروکسی فایروال، کشیدن و رها کردن از اکسپلورر، ذخیره محتوای دایرکتوری ها، توانایی از سر گیری ادامه دانلود، نقل و انتقال در پشت زمینه، تابع حالت های انتقال و توانایی انجام اعمال دانلود، آپلود و حذف می باشد.

SmartFTP 4.0 Build 1092.0 x86 - نرم افزار کار با سرور اف تی پی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:SmartFTP 4,0 Build 1092,0 x86 - نرم افزار کار با سرور اف تی پی, در ساعت 18:30 | |
Core FTP Pro 2.1.1637 - نرم افزار اف تی پی مدیریت سایت

دانلود رایگان

 

یک نرم افزار FTP مفید و کارآمد برای ارسال و دریافت فایل به سرور با پروتکل اف تی پی بهترین و سریعترین راه ممکن برای ارتباط با سرور است که سایت نمونه ای از آن را برای شما تهیه دیده است. Group CORE آخرین ورژن نرم افزار Core FTP Pro را ارائه کرد. این ابزار FTP به کاربر اجازه می دهد تا به سادگی و سرعت بیشتر سایت خود را مدیریت کند. با این نرم افزار اینترنت میتوانید با روش قابل اعتماد تری (SSL, TLS, or SFTP) فایل ها را از سرور های FTP دانلود و آپلود کنید. قسمت خصوصیات را مطالعه کنید تا بدانید این نرم افزار رایگان چه امکاناتی دارد. با دانلود FTP هیچ تبلیغاتی یا Spyware ندارد و نیازی به ثبت نرم افزار نیست.

Core FTP Pro 2.1.1637 - نرم افزار اف تی پی مدیریت سایت

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Core FTP Pro 2,1,1637 - نرم افزار اف تی پی مدیریت سایت, در ساعت 13:22 | |
FTPRush 1.1.30 Portable - نرم افزار آپلود به سرور

دانلود رایگان

 

اگر با وب سایت و سرور ها در ارتباط باشید می دانید که FTP یکی از بهترین پروتکل های انتقال اطلاعات در بین سرور ها و در آپلود فایل به وب هاستینگ می باشد. نرم افزار های متعددی برای ارتباط موثر و بهینه با FTP ها وجود دارد که نرم افزار FTPRush نیز یکی از بهترین ابزار اینترنت در این زمینه می باشد. امروز در سایت نسخه ی جدید و بدون نیاز به نصب این نرم افزار یعنی FTPRush 1.1.30 Portable را به اشتراک گذاشته ایم که نسبت به نسخه های قدیمی بسیار بهینه و سریع تر گشته است. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با سرعت بسیار بالا تری از سرویس های FTP موجود در سرور ها استفاده کنید. این نرم افزار با ایجاد یک رابطه و تماس مطمئن امکان قطع ارتباط را به حداقل می رساند و قادر است در بهینه کردن استفاده از پهنای باند وب سایت بسیار موثر واقع شود.

این نرم افزار امکان ارتباط بین دو سرور را برای شما فراهم می سازد و شما قادرید با این نرم افزار تمام اطلاعات موجود در یک سرور را با کشیدن و رها ساختن اطلاعات موجود در سروری دیگر اطلاعات را به راحتی انتقال دهید. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود پوشه ها را نیز با تمام محتویات آن از طریق FTP انتقال و یا آپلود و دانلود نمایید. رابط کاربری ساده و گرافیک این نرم افزار نیز محیط جالب و آرامی برای کار شما فراهم خواهد ساخت. در این نرم افزار شما قادر هستید به راحتی هر چه تمام تر و تنها با یک کلیک در دسترس بودن FTP یک سرور را تست و نتیجه را به طور آنی مشاهده نمایید. این نرم افزار همچنین قابلیت گرفتن گزارش به صورت متنی را برای شما فراهم می سازد.

FTPRush 1.1.30 Portable - نرم افزار آپلود به سرور

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:FTPRush 1,1,30 Portable - نرم افزار آپلود به سرور, در ساعت 13:10 | |
IncrediMail Xe 6.03.4424 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل

دانلود رایگان

 

کاربران حرفه ای کار با نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل مانند Outlook Express که مدت زیادی است با این نرم افزار قدیمی و آشنای ویندوز کار می کنند بهتر است تجدید نظر کنند زیرا سایت برنامه فوق العاده جذابی را با امکانات کامل برای شما کاربران گرامی تهیه دیده که دیگر نیازی به لاگین کردن مستقیم در هیچ سایت اینترنت مانند ایمیل یاهو، ام اس ان، گوگل و... را ندارید زیرا همه آن ها را با هم یکجا در اختیارتان می گذارد.

نرم افزار IncrediMail یک سرویس دهنده پست الکترونیکی می باشد که تجربه کار با یک نرم افزار متفاوت و بی سابقه محاوره ای را به کاربر خود می دهد. با این نرم افزار می توانید بعد از ساختن ایمیل هایی مانند دانلود یاهو خود را با توجه به خواسته و خصوصیت مورد دلخواه خود تنظیم و شخصی کنید. ویژگی چند رسانه ای منحصر به فرد آن به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز شما و شخصیتتان به هر شکل که می خواهید آن را تغییر و امکانات مورد نیاز را به آن حذف و اضافه کنید. افکت های تصویری آن به هر شکل ممکن شما را سرگرم می کند. انتخاب هر یک از امکانات طبقه بندی شده پشت زمینه ایمیل، انیمیشن ها، اصوات، افکت های سه بعدی، شکلک، حرکت موزون نامه ها، انتخاب تصادفی آگهی ها، بهبود کنترل جعبه پیام، قابلیت ویرایش و کارت ها تماما می توانند بخشی از ساخت ایمیل شما باشند.

IncrediMail Xe 6.03.4424 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:IncrediMail Xe 6,03,4424 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل, در ساعت 13:5 | |
Trillian Astra 4.0.0.119 - لاگین با چند آی دی همزمان

دانلود رایگان

 

نرم افزاری که امروز سایت برای شما تهیه دیده نرم افزاری کامل و جامع و با تمام امکانات برای لاگین کردن و آنلاین شدن با چند آی دی در بیشتر مسنجر های معروف دنیای اینترنت است. نرم فزار Trillian با سه سال سابقه با انتخاب نامی جدید و دریاچه ای از ویژگی ها و به روز شده با دنیای مدرن جدید در راستای پیام های فوری IM به دنیای اینترنت بازگشت. پوسته قابل تغییر و قابلیت پشتیبان از چت کلاینت های معروف دنیا مانند گوگل، مای اسپیس، اسکایپ، توییتر و فیس بوک و همچنین ای آی ام، آی سی کیو، ام اس ان، یاهو و آی آر سی و پشتیبانی از پروتکل IMAP و POP3 برای چک کردن ایمیل آن را به یک نرم افزار رویای و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

نرم افزار Trillian در حال حاضر عمیقا در Facebook و Twitter نفوذ کرده است. آدرس ها در توییتر به طور اتوماتیک کوتاه خواهند شد و اجازه ارسال پیام مستقیم و پاسخ دوباره یک tweets را میدهد. روند اتفاقات توییتر شما مانند لیست تماس ها در مدل توضیحات نمایش داده خواهد شد. از ویژگی های فیس بوک شامل یکپارچه سازی اخبار، چک کردن صندوق پیام ها، و به روز رسانی پیغام ها به اضافه پیغام فوری می باشند.
نرم افزار چت همزمان با چند ID اکنون سبک تر از گذشته شده و حافظه کمتری را اشغال می کند و بهبود عملکرد با استفاده طیف گسترده ای از پروتکل ها همچنین پشتیبانی از چت ویدئویی و ارسال فایل با کشیدن و رها کردن کاملترین نرم افزار ممکن را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار رایگان می باشد اما بعضی از ویژگی های آن تا 30 روز قابل استفاده است از جمله نمایش تمام صفحه ویدئو و استفاده از فیلتر برای تنظیم رنگ ها، انتفال چندین فایل به صورت همزمان، تم ها و پشتیبانی فنی می باشند.

نرم افزار لاگین همزمان چند آی دی با خصیصه های کامل و مستقل با یک سرویس چت زیبا به کمک چت زنده و هم زمان در Windows Live, Yahoo!, MySpaceIM, AIM, Google, ICQ, Jabber, Skype, IRC, Facebook و غیره را امکان پذیر می سازد. همچنین امکان مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و توییتر را می دهد. این نرم افزار امکانات غیر ممکن بیشتر شبکه های اصیل سرویس گیرنده را فراهم می کند در حالی که از ویژگی های استاندارد چت صوتی، نقل و انتقال فایل ها، چت گروهی، چت روم، افرونه ها، شکلک ها، اتصال چندگانه به طور همزمان به همان شبکه، تماس با سرور، تایپ اطلاع رسانی، اتصال مستقیم، پشتیبانی پروکسی و پیام های رمز گذاری شده پشتیبانی می کند.

Trillian Astra 4.0.0.119 - لاگین با چند آی دی همزمان

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Trillian Astra 4,0,0,119 - لاگین با چند آی دی همزمان, در ساعت 12:56 | |
Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 Final - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

دانلود رایگان

 

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 Final - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Yahoo! Messenger 10,0,0,1102 Final - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی, در ساعت 12:52 | |
WebcamMax 5.5.0.6 - وب کم مجازی

دانلود رایگان

 

اگر شما Webcam ندارید یا تصویر شما برای دوستانتان تکراری شده و نیاز به مدیریت وب کم خود دارید سایت دانلود رایگان نرم افزار برای کاربران همیشگی خود نرم افزاری را فراهم کرده تا با لذت بیشتری در اینترنت چت کنید و امکانات زیادی را در دسترس داشته باشید.

فیلم های ویدئویی، فلش، صفحه نمایش دسکتاپ، عکس در وب کم مجازی، اضافه کردن متن شناور، قالب، تغییر شکل، افکت های منتقل کردن احساسات همه و همه بیش از یک وب کم واقعی در اینترنت برای شما کار می کند. قابل اجرا در تمام برنامه های پشتیبانی کننده وب کم مانند MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و غیره ... یک مکمل در زمان چت کردن شما با بیش از 1500 افکت آنلاین با این نرم افزار جذاب تر خواهد شد. رنگ هایی که با این نرم افزار خود وب کم ایجاد می کند، ضبط ویدئو با وب کم، گرفتن عکس فوری با وب کم، پخش همزمان وب کم در 16 برنامه و تعویض سریع بین وب کم مجازی و واقعی از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار web cam مجازی می باشد.

WebcamMax 5.5.0.6 - وب کم مجازی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:WebcamMax 5,5,0,6 - وب کم مجازی, در ساعت 12:49 | |
NetWorx 5.0 Portable - کنترل اینترنت و پهنای باند

freedownload

 

NetWorx یک نرم افزار ساده و رایگان در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.
ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

NetWorx 5.0 Portable - کنترل اینترنت و پهنای باند

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:NetWorx 5,0 Portable - کنترل اینترنت و پهنای باند, در ساعت 12:43 | |
Beyluxe Messenger 0.1.2.4 - نرم افزار مسنجر و چت بیلوکس

 

نرم افزار مسنجر بیلوکس یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی برای چت کردن و استفاده از اتاق های گفتگو است. این نرم افزار فعلا همانند زمان ابتدای ورود نرم افزار مسنجر یاهو دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار اینترنت لذت ببرید. در زیر امکانات این نرم افزار را برای شما لیست میکنیم.

Beyluxe Messenger 0.1.2.4 - نرم افزار مسنجر و چت بیلوکس

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Beyluxe Messenger 0,1,2,4 - نرم افزار مسنجر و چت بیلوکس, در ساعت 12:38 | |
Pidgin 2.5.6 - پیجین نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

 

پیجین یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قدرتمند قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار چت رایگان لذت ببرید.

Pidgin 2.5.6 - نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Pidgin 2,5,6 - پیجین نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا, در ساعت 12:33 | |
Google Chrome 1.0.154.65 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

 

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. از آنجایی که شرکت گوگل دسترسی به این نرم افزار و دانلود آن را برای کاربران ایرانی مسدود کرده است سایت دانلود رایگان این نرم افزار را برای کاربران ایرانی قابل دانلود کرده است. امیدواریم از نسخه جدید نرم افزار Google Chrome لذت ببرید.

Google Chrome 1.0.154.65 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Google Chrome 1,0,154,65 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, در ساعت 12:23 | |
RadioSure 1.6.700 - نرم افزار پخش و ضبط رادیو های اینترنتی

 

شاید شما هم مثل من یکی از علاقه مندان به رسانه بسیار جذاب رادیو باشید, رسانه ای که امروز بین این همه رسانه تصویری هنوز به عنوان یک رسانه صوتی توانسته طرفداران خود را حفظ کند. امروز دیگر خبری از رادیو های قدیمی نیست و رادیو در شکل های کوچکتر مثلا در تلفن همراه شما , یا دستگاه های کوچک جیبی و یا حتی به صورت یک نرم افزار کامپیوتری در دسترس شماست. سایت  به شما یک نرم افزار اینترنت در این زمینه معرفی خواهد کرد.

نرم افزار RadioSure یکی از بهترین نرم افزار های موجود جهت پخش و ضبط رادیو های اینترنتی است. این نرم افزار با بیش از 12000 ایستگاه اینترنتی از سرار ایستگاه های رادیویی جهان تهیه شده است که از تمامی کشورهای جهان و در سبک های مختلف و زبان های مختلف با کیفیت های معمولی و یا حتی کیفیت های بسیار بالا که نیاز به اینترنت پرسرعت دارد در دسترس شماست. این نرم افزار با قبلیت فوق العاده ای که دارد به شما امکان ظبط زنده ایستگاه رادیویی در حال پخش را میدهد.

RadioSure 1.6.700 - نرم افزار پخش و ظبط رادیو های اینترنتی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:RadioSure 1,6,700 - نرم افزار پخش و ضبط رادیو های اینترنتی, در ساعت 12:18 | |
CuteFTP Professional 8.3.2 - مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها در اینترنت با پروتوکول اف تی پی

 

اگر شما هم به عنوان مدیریت یک سایت قصد دارید روزانه فایل های زیادی را با سرعت فراوان و امنیت فوق العاده آپلود نمایید، پیشنهاد ما به شما عزیزان محصول معروف و محبوب شرکت GlobalSCAPE می باشد که به طور حتم اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بسیار با دانلود و آپلود فایل ها از طریق پروتکل های مختلف سر و کار دارند، کم و بیش با این نرم افزار حرفه ای آشنایی دارید.

CuteFTP Professional 8.3.2 نام نرم افزاریست عالی که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بطور محفوظ و قابل اعتماد به انتقال فایل ها از طریق پروتکل های گوناگون از جمله FTP, FTPS, HTTP, HTTPS و SSH بپردازند. نرم افزار اینترنت برای تمام کسانی که سعی دارند در قدرت، کارائی و امنیت بی نظیر باشند، انتخاب مناسبی می باشد.

CuteFTP با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد به آسانی می توانید به سرور سایت خود متصل شوید و با آسودگی به انتقال فایل های مورد نظر بپردازید همچنین برای اتصال به اینترنت نرم افزار شما را تنها نخواهد گذاشت و توسط ویزارد داخلی خود شما را در ارتباط با سایت یاری خواهد رساند و در عرض جند ثانیه برنامه آماده Upload Download خواهد شد.

از دیگر ویژگی های بارز و منحصر به فرد برنامه CuteFTP Pro 8.3.2 میتوان به محیط کاربر پسند و زیبای آن، امکانات پیشرفته جهت دانلود / آپلود سریع تر و بهتر، ویرایشگر مستقل با قابلیت ویرایش حرفه ای فایل های متنی در سمت سرور و ... اشاره نمود که شما را به دانلود این نرم افزار از سایت تشویق می نماید.

CuteFTP Professional 8.3.2 - مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها در اف تی پی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:CuteFTP Professional 8,3,2 - مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها در اینترنت با پروتوکول اف تی پی , در ساعت 12:12 | |
Opera v9.60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا

 

یکی از 4 مرورگر معروف دنیای اینترنت اپرا می باشد که در سال 1994 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در نروژ کمپانی تلکام ساخته شد و با توسعه و پیشرفت بسیار در سال 1995 به شرکتی مستقل به نام شرکت نرم افزاری اپرا ASA تبدیل شد. نرم افزار اپرا توسعه بسیاری در زمینه مرورگر صفحات وب با کیفیتی بالا و محصولی چند منظوره برای سیستم عامل های مختلف در قسمت اینترنت خود را در لیست محبوب ترین ها جای داد. اپرا به عنوان یکی از سریع ترین، کوچکترین با خصیصه های بسیار در زمینه جستجو گر صفحات وب و اولین انتخاب کسانی که از کامپیوتر های بسیار کند و ویندوز 95 استفاده می کنند در برابر اینترنت اکسپلورر پیش فرض ویندوز مایکروسافت می باشد.

مرورگر اپرا یکی از سریعترین مرورگر های شبکه گسترده جهانی اینترنت به شمار می رود که با کمترین منابع سیستمی مورد نیاز کار کرده و کمترین استفاده از رم و سی پی یو را داراست. اگر گرافیک این نرم افزار را ببینید تعجب خواهید کرد زیرا با گرافیک رابط کاربری زیبا و افکت های مختلف استفاده آن از رم در حدود 6 مگابایت بیشتر نیست.

Opera v9.60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا 9.60

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Opera v9,60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا , در ساعت 12:5 | |
Yahoo! Messenger v9.0.0.1912 Final - نسخه نهایی یاهو مسنجر ورژن 9

 

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد و هم اکنون می توانید شما عزیزان آن را برای اولین بار از روی یک سایت فارسی یعنی دانلود رایگان دریافت نمایید و از استفاده آن لذت ببرید...

برخی وی‍‍ژگی های کلیدی نسخه 9

  • دیدن تمامی آواتار دوستان در کنار آی دی آنها به صورت همیشگی
  • پوسته های بسیار زیبا و متفاوت با قابلیت تعویض
  • ارسال عکس و ذخیره تمامی عکس هایی که از هر شخص تا این لحظه دریافت کردید
  • امکان استفاده و ارسال اطلاعات شخصی خودتان به دفترچه یاهو
  • امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
  • امکان استفاده و تقسیم کردن تصاویر در سایت Flickr.Com
  • امکان تماس با کامپیوترهای دیگر
  • سازگاری کامل با ویندوز ویستا و اجرای سالم و بدون مشکل بر روی این سیستم عامل
  • و ..

Yahoo! Messenger v9.0.0.1912 Final - نسخه نهایی یاهو مسنجر ورژن 9

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:Yahoo! Messenger v9,0,0,1912 Final - نسخه نهایی یاهو مسنجر ورژن 9, در ساعت 1:14 | |
MetaProducts Offline Explorer 4.9.2693 - دانلود صفحات وب

 

اگر می خواهید سایتی را در اختیار داشته باشید و بدون متصل بودن به اینترنت بین صفحات آن کاوش کنید و تمام فایل های موجود در آن را دانلود کنید سایت بهترین نرم افزار کاوشگر آفلاین را برای شما تهیه دیده است.

MetaProducts Offline Explorer نرم افزار کاوشگر آفلاین برای ویندوز های 95/98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista می باشد و قادر است به صورت نا محدود تمام سایت های مورد علاقه شما و FTP سایت ها را برای نمایش به صورت آفلاین بدون اتصال به اینترنت دانلود کرده به نمایش بگذارد و اجازه ویرایش آن ها را به شما بدهد. همچنین HTTPS, RTSP, PNM و MMS قابل شناسایی و دانلود با این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با امکانات پیشرفته بسیاری که دارد شما را قادر می سازد تا به راحتی فایل های دانلود شده را ویرایش، مشاهده، کاوش و در میان صفحات دانلود شده جستجو کنید.

از امکانات منحصر به فرد نرم افزار Offline Explorer محدود کردن دانلود به سرور های خاص، جلوگیری از دانلود بعضی مسیر ها و مسیر هایی با کلمات خاص همچنین محدود شدن به دانلود نوع فایل های گزینش شده توسط شما و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. این نرم افزار عالی سریعترین دانلود کننده صفحات وب شناخته شده است و با پشتیبانی بسیاری از تکنولوژی های شبکه همانند FTP، سرور های پروکسی، جاوا، اسکریپت VB، قالب (CSS)، ماکرو مدیا فلش, XML/XSL/DTD، جدول محتوا (TOC)، آکروبات (PDF)، فایل های AAM و M3U، ریل مدیا (RealMedia (.SMIL, .RAM, .RPM، کانال های MS شبکه (.NSC) و (VRML (.WRL, .WRZ، فایل های ویدئویی (QuickTime movies (.MOV و فایل های کوکی ساخته شده در HTTP سرور ها که قابلیت به اشتراک گذاری فایل های دانلود شده در اینترنت را به شما می دهد. سایت های دانلود شده را می توانید در مکان دلخواه و فرمت های مختلف ذخیره کنید.

MetaProducts Offline Explorer 4.9.2693 - دانلود صفحات وب

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:MetaProducts Offline Explorer 4,9,2693 - دانلود صفحات وب, در ساعت 1:10 | |
HTTrack Website Copier for Windows 3.42 - نرم افزار دانلود کننده وب سایت

 

حتما ساعت ها برای خواند صفحات یک وب سایت وقت می گذارید یا احتیاج به مطالب یک وب سایت دارید و مجبور هستید برای رفتن به صفحات بعد به اینترنت متصل بمانید. نرم افزار HTTrack یک سایت خوان آفلاین می باشد که امکان دانلود یک سایت از اینترنت بر روی کامپیوتر شما را فراهم می کند و تمام فهرست ها با فایل صفحات وب htm ، عکس ها و تمام فایل های موجود در سرور را به کامپیوتر شما انتقال می دهد و وب سایت را به صورت آفلان می سازد. این نرم افزار لینک های ذخیره شده را به صورت محلی ساخته و آن ها را با ساختار اصلی خودش چیده تا شما سایت را مانند آینه بر روی کامپیوتر شبیه سازی کند تا به صورت آفلاین بر روی لینک های سایت کلیک و کاوش کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت به روز رسانی سایت ذخیره شده را در صورت به روز رسانی اصل آن دارد. در صورت قطع ارتباط از اینترنت نیز می توانید از ادامه کار دانلود را پیگیری کنید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - HTTrack Website Copier for Windows 3.42 - نرم افزار دانلود کننده وب سایت

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:HTTrack Website Copier for Windows 3,42 - نرم افزار دانلود کننده وب سایت, در ساعت 1:7 | |
Joboshare iPod Rip 3.2.0.1209 - دانلود برنامه رابط آیپاد با کامپیوتر

 

Joboshare نرم افزار چند رسانه ای مخصوص برای رابط بین آیفون و آیپاد با کامپیوتر است که از سایت دانلود رایگان نرم افزار منتشر شده است. نرم افزار دارای محیطی زیبایی است و رابط کاربری آسانی دارد. بوسیله این برنامه آیپاد کامپیوتر میتوانید گوشی های آیفون خود مدیریت کنید و اطلاعاتی از قبیل: موسیقی، فیلم، عکس، ePub، پی دی اف، کتاب صوتی، یادداشت صوتی و ... را به گوشی با نهایت سرعت انتقال دهید. همچنین قابلیت Rip کردن فیلم های دی وی دی و موسیقی برای سازگاری کامل با آیفون و آیپاد و نمایش فیلم از آیفون به کامپیوتر یا تلویزیون و برعکس آن هم بدون نیاز به iTunes از ویژگی های مهم این نرم افزار است که میتواند دارندگان آیفون و آیپاد را شگفت زده کند. دیگر لازم نیست که نگران از دست رفتن اطلاعات موجود در گوشی خود باشید چون یکی از قابلیت های دیگر برنامه آیپاد کامپیوتر Joboshare گرفتن نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات است که میتواند نگرانی ها را برای از دست رفتن اطلاعات برطرف کند.

Joboshare iPod Rip 3.2.0.1209 - دانلود برنامه رابط آیپاد با کامپیوتر

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Joboshare iPod Rip 3,2,0,1209 - دانلود برنامه رابط آیپاد با کامپیوتر, در ساعت 23:53 | |
CyberPower Audio Editing Lab 15.2.2 - دانلود نرم افزار میکس صدا

 

نرم افزار صدا CyberPower Audio Editing Lab آزمایشگاهی مالتی مدیا برای ایجاد، ویرایش صدا، میکس آهنگ و مسترینگ فایل های صوتی است. این نرم افزار میکس صدا دارای رابط کاربری آسانی است و با امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد به شما کمک میکند تا با تنظیماتی از قبیل اکو، کاهش صدا، میزان فرکانس، تغییر نت آهنگ، ایجاد افکت، صداهای اضافی و ... در آهنگ باعث میشود تا فایل صوتی خود را دگرگون کنید و آهنگ مورد علاقه خود را ایجاد کنید. این نرم افزار میکس صوتی از سایت با طیف وسیعی از ابزارهای صوتی و کیفیت بالایی که در کار دارد نهایت تنوع در کار را برای شما فراهم میکند.

CyberPower Audio Editing Lab 15.2.2 - دانلود نرم افزار میکس صدا

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:CyberPower Audio Editing Lab 15,2,2 - دانلود نرم افزار میکس صدا, در ساعت 23:48 | |
Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.283 Production Suite - مجموعه نرم افزار استودیو تدوین فیلم

 

Vegas Movie Studio نرم افزاری خارق العاده برای تهیه و ویرایش فیلم های HD می باشد که در این راه تمامی ابزار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن می توانید تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی شامل HDV و AVCHD را ویرایش کنید. ابزار ویرایش سه بعدی و کاملا ابتکاری ،امکانات ویژه برای ساخت و ترکیب ویدئوها ، ابزار تصحیح رنگ و ساخت موزیک پس زمینه برای فیلم ها از ویژگی های مهم و اصلی Vegas Movie Studio می باشد.

شامل نرم افزار های :

  • Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.283
  • DVD Architect Studio 5.0.156
  • Sound Forge Audio Studio 10.0.176

ابزار میکس با پشتیبانی از تکنولوژی صدای فراگیر برای ساخت موزیک های حرفه ای ، وجود صدها افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی کاملا حرفه ای و فیلترهای مختلف ، قابلیت آپلود ویدئوها روی youtube ، رایت دیسک های Blue-Ray یا ساخت یک دی وی دی با استفاده از تم های از پیش طراحی شده یا ساخت منو و گرافیک به صورت دستی از ویژگی های مهم نرم افزار استودیو تدوین فیلم های HD شرکت سونی می باشد.

نرم افزار استودیو تدوین فیلم های HD

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11,0,283 Production Suite - مجموعه نرم افزار استودیو تدوین فیلم, در ساعت 23:41 | |
Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final - دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال

 

Winamp سریعترین ، منعطف ترین و با کیفیت ترین مدیاپلیر برای ویندوز می باشد که از فرمت های مختلف صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. توسط این وینمپ جدید می توانید فرمت های صوتی MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI ، فرمت های تصویری AVI, ASF, MPEG, NSV و دیگر فرمت های محبوب را به راحتی و با کیفیت بالا اجرا کنید. قابلیت تغییر پوسته ، visualization های زیبا و پلاگین های مختلف برای افکت های صدا از دیگر ویژگی های مهم آن می باشند. وجود یک کتابخانه مدیای قدرتمند ، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی ، رایت سی دی و تبدیل سی دی صوتی به MP3 از دیگر امکانات آن می باشد.

Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final - دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Winamp 5,623 Build 3199 Pro Final - دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال, در ساعت 23:34 | |
Free Audio Editor 2011 7.3.1 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

 

نرم افزار Free Audio Editor یک نرم افزار مالتی مدیا برای ویرایش فایل های صوتی نظیر فایل های آهنگ و فایل هایی که توسط دستگاه های رکوردر ظبط شده اند است. بله این یک Freeware کاملا رایگان است. شرکت برنامه نویس این نرم افزار می گوید : "این نرم افزار آسان ترین راه برای ظبط صدا, ویرایش آن و ذخیره کردن آن با فرمت دلخواه شماست. صدا را از میکروفون یا هر دستگاه دیگری وارد نرم افزار کنید, افکت های دلخواه خود را اعمال کنید, بر روی سی دی یا هر دستگاه دیگری ذخیره کنید یا توسط موتور خود نرم افزار آن را بر روی سی دی رایت کنید. امیدواریم از دانلود نرم افزار لذت ببرید.

Free Audio Editor 2011 7.3.1 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Free Audio Editor 2011 7,3,1 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی, در ساعت 23:30 | |
Xilisoft Video Editor 2.1.1 Build 1116 Portable - نرم افزار چسباندن جدا کردن بریدن فیلم

یکی از نرم افزار های چند رسانه ای معروف در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی است. این نرم افزار به شما این اجازه را میدهد تا فرمت هایی از قبیل AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV را برای سازگاری با دستگاه های قابل حملی از جمله آی پاد، آی فون، PSP، PS3 تبدیل کنید علاوه بر این شما میتوانید با سه فرایند چسباندن و برش بریدن فیلم و جدا کردن فایل های ویدیویی از یکدیگر آن ها را ویرایش کنید. نرم افزار ویرایش فیلم Xilisoft Video Editor دارای رابط کاربری بسیار آسان است و شما میتوانید ویدیو را در پنجره پیش نمایش تماشا کنید تا از وضعیت تبدیل با خبر باشد.

Xilisoft Video Editor 2.1.1 Build 1116 Portable - نرم افزار چسباندن جدا کردن بریدن فیلم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Xilisoft Video Editor 2,1,1 Build 1116 Portable - نرم افزار چسباندن جدا کردن بریدن فیلم, در ساعت 23:25 | |
Zoom Player 8.00 Final - دانلود نرم افزار زوم پلیر

 

Zoom Player مدیا پلیر قدرتمند و انعطاف پذیر و قابل برنامه ریزی در پلتفورم PC است که از سایت معرفی شده است. استفاده از قدرتمندترین تکنولوژی در پخش فرمت های صوتی، تصویری و ویدیویی و همچنین پخش با کیفیت بالا میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این در این دانلود پلیر زوم پلیر از ماژولار هایی استفاده شده است که قدرت زوم در هنگام تماشای فیلم را افزایش میدهد و همچنین وجود کتابخانه رسانه ای و مرورگر فایل، لیست پخش، کنترل رنگ، اکولایزر صوتی و بسیار دیگر از قابلیت های دیگر این پلیر است. پشتیبانی از تمامی فرمت ها با روابط بالا از جمله عواملی است که در این پلیر مالتی مدیا ببیشتر از هر چیزی به آن توجه شده است که در پایین به فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار اشاره میکنیم.

Zoom Player 8.00 Final - دانلود نرم افزار زوم پلیر

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Zoom Player 8,00 Final - دانلود نرم افزار زوم پلیر, در ساعت 23:22 | |
Win7codecs v3.2.3 Final - دانلود کدک ویندوز 7

 

معمولا نرم افزار چند رسانه ای مدیا پلیر ویندوز محبوب 7 توانایی پخش تمامی فرمت های ویدیویی و صوتی را ندارد و نیاز به دریافت کدک codec دارد. همین امر باعث میشود که کاربران به سراغ نرم افزار های پخش کننده و پلیر های دیگر همانند Gom Player, KM Player و... بروند که این امر برای ویندوز محبوب 7 بسیار ناخوشایند است. از این رو سایت برای کاربران خود دانلود کدک ویندوز 7 را به اشتراک گذاشته است.
نرم افزار Win7codecs مجموعه ای از کدک های صوتی و ویدیویی است که پس از نصب آسان بصورت خودکار، کدک ها را بر روی نرم افزار مدیا پلیر نصب میکند. این نرم افزار همچنین با مدیا سنتر ویندوز سازگاری کامل دارد. این برنامه بصورت خودکار و از پیش تنظیم شده است و نیازی به هیچ گونه تنظیماتی ندارد.

Win7codecs v3.2.3 Final - دانلود کدک ویندوز 7

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Win7codecs v3,2,3 Final - دانلود کدک ویندوز 7, در ساعت 23:18 | |
AVS Video Editor 6.1.2.211 Portable - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم

نرم افزار معروفی در زمینه ویرایش فیلم ها از محصولات کمپانی AVS است که با 6 سال تجربه در زمینه تولید نرم افزار های مالتی مدیا توانسته جایگاه مورد توجهی را بخود اختصاص دهد. AVS Video Editor این امکان را به شما میدهد تا فایل های ویدویی خود را ویرایش و برش فیلم کنید و آن ها را بر روی دیسک های DVD رایت کنید. همچنین قابلیت تبدیل ویدیو های ویرایش شده برای سازگاری کامل با دستگاه های آی پاد، PSP، موبایل ها و یا تمامی دستگاه های قابل حمل از قابلیت های این نرم افزار بشمار می آید.
برنامه ویرایش فیلم AVS Video Editor تمامی نیاز های ویرایشی شما را برطرف میکند این نرم افزار ابزار فیلم با داشتن رابط کاربری آسان و داشتن اسلاید و 200 اثر و مقادیر زیادی فیلتر میتواند نیاز های ویرایشی را برطرف کند علاوه بر این داشتن الگوریتم تشخیص خودکار ویدیو و جلوگیری از افت کیفیت و یا کند شدگی سرعت در این نرم افزار بسیار بهینه و هوشمند است.
ویرایش حرفه ای فیلم با رابط کاربری آسان و ذخیره آن ها با فرمت های دلخواه و تنظیم پارامتر های ویدیویی و اضافه کردن آهنگ به ویدیو برای هماهنگی کامل با ویدیو از ویژگی های این نرم افزار است

                         AVS Video Editor 6.1.2.211 Portable - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:AVS Video Editor 6,1,2,211 Portable - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم, در ساعت 23:13 | |
Speed Video Splitter 4.3.45 Portable - دانلود نرم افزار برش فیلم

 

Speed Video Splitter نرم افزاری چند رسانه ای سریع و قدرتمند است که برای برش فیلم های ویدیویی میتوان از آن استفاده کرد. احتمالا برای شما هم پیش آمده است تا فیلم یا کلیپ های ویدیویی را ضبط میکنید و نیاز به برش و جدا کردن کلیپ ها از یکدیگر دارید. نرم افزار Speed Video Splitter با پشتیبانی از فرمت های AVI دو مدل Divx, xDiv و MPEG-4wmv, asf, VOB, DAT و سازگاری کامل با vcd, svcd, dvd همراه با سرعت و کیفیت بالا این قابلیت را دارد که فیلم و کلیپ های ویدئو مورد نظر شما را برش دهد و پس از برش آن ها را به فرمت مورد نظر شما تبدیل کند. همچنین قابلیت ایست و ادامه برش جزئی از قابلیت های این نرم افزار برش فیلم معرفی شده

                         Speed Video Splitter 4.3.45 Portable - دانلود نرم افزار برش فیلم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Speed Video Splitter 4,3,45 Portable - دانلود نرم افزار برش فیلم, در ساعت 12:42 | |
K-Lite Mega Codec Pack 7.8.0 - دانلود K-Lite Codec کدک فیلم

 

امروزه با افزایش فایل های صوتی و تصویری مالتی مدیا با فرمت های مختلف، نیاز کاربر را به داشتن یک پلیر قدرتمند و کدک توانا برای پشتیبانی همه فایل ها صوتی تصویری بیشتر می کند. پلیری که علاوه بر سادگی دارای قدرت و کیفیت بالا در پخش باشد نظر هر کاربری را بخودش جلب میکند.
نرم افزار قدرتمند K-Lite Mega Codec Pack که یک کدک کامل است قادر است تا تمام فرمت های فیلم و موزیک های شما در رایانه را پخش کند. شاید این پلیر از نظر ظاهر به پای پلیر هایی همچون KMPlayer, Winamp, JetAudio نرسد اما از نظر پخش فایل و امکانات پخش از آنها بسیار فراتر است و حتی کمک به اغلب برنامه ها برای اجرا می کند.
شما با استفاده از نرم افزار K-Lite Codec Pack به راحتی می توانید فیلم هایی را که با فرمت های مختلف ویدیویی هستند را تماشا کنید و نیز به موزیک هایی که با فرمتهای مختلف صوتی هستند گوش دهید. نرم افزار K Lite Codec قادر است تا فیلم های را که به صورت دی وی دی هستند را به طور مستقیم از DVD Rom رایانه اجرا کند و حتی می تواند فیلم هایی را که در سایر فرمتهای تصویری هستند به همراه زیر نویس آنها برای شما به نمایش در آورد که البته می توانید تنظیمات زیر نویس فیلم مانند سایز فونت، رنگ فونت و … را به دلخواه تغییر دهید.

K-Lite Mega Codec Pack 7.8.0 - دانلود K-Lite Codec کدک فیلم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:K-Lite Mega Codec Pack 7,8,0 - دانلود K-Lite Codec کدک فیلم, در ساعت 12:39 | |
Nero Multimedia Suite 11.0.10700 Multilingual - دانلود نرو 11

 

Nero Multimedia Suite نام نرم افزاری قدیمی در زمینه رایت است. نرم افزار نرو که از سوی کمپانی صاحب نام و مشهور Nero ارائه میشود ابتدا فقط در زمینه رایت فعالیت میکرد. اما در 3 سال اخیر بدلیل تغییر سیاست های این کمپانی شاهد رونمایی نرم افزار های چند رسانه ای از قبیل اشتراک گذاری و تبدیل و رایت و... هستیم. نرو 11 نسخه جدید این کمپانی است که نسبت به نسخه 10 کاملتر شده و بسیاری از باگ های آن برطرف شده است.
دانلود نرو 11 این توانایی را دارد تا عکس ها، موسیقی ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارد همچنین فن آوری جدید در ویرایش فیلم و تبدیل فیلم ها برای نمایش بر روی هر دستگاه و به همراه گرفتن نسخه پشتیبانی میتواند یک زندگی دیجیتالی را ارائه دهد. سایت نرو جدید را برای دانلود Nero 11 به اشتراک عموم میگذارد.

Nero Multimedia Suite 11.0.10700 Multilingual - دانلود نرو 11

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Nero Multimedia Suite 11,0,10700 Multilingual - دانلود نرو 11, در ساعت 12:36 | |
My Autoplay Professional 9.59R Build 25092011D - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

 

My Autoplay یکی از محبوب ترین و آسانترین ابزار مالتی مدیا برای ایجاد اتوران و منو های آن میباشد. My Autoplay محصول کمپانی Arafasoft است که دارای محیطی ساده ای برای کاربران میتدی طراحی شده است، طوری که هر کاربری بدون نیاز به نوشتن برنامه نویسی بوسیله این نرم افزار میتواند دانلود اتوران مورد نیاز خود را ایجاد کنید. این نرم افزار اتوران سازی با استفاده از محتوای مورد علاقه شما مانند تصاویر، فیلم ها، موسیقی، فلش، متن، دکمه ها، لینک ها و ... نرم افزار کاملی را به شما ارایه میکند.
بوسیله ساخت اتوران میتوانید همزمان با فعال شدن اتوران، وب سایتی را باز کنید، ایمیلی را ارسال کنید و فایل های صوتی و تصویری را پخش کنید. سایت دانلود برنامه رایگان Download Autoplay را که یک نرم افزار ساخت اتوران قدرتمند است را برای CD / DVD ارائه کرده است.

My Autoplay Professional 9.59R Build 25092011D - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:My Autoplay Professional 9,59R Build 25092011D - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای, در ساعت 12:31 | |
GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی

 

GOM یک نرم افزار رایگان که برای پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری به کار گرفته میشود. بوسیله این برنامه قدرتمند شما دیگر نیازی به کدک های جداگانه ندارید. این برنامه فرمت های ویدیویی از قبیل AVI, AFS, DAT, MPEG, DivX, MP4, 3GP و دیگر فرمت های موجود را با کیفیت بالا پخش میکند. از مزیت های دیگر این برنامه میتوان به پخش فایل های ناقص AVI اشاره کرد و همچنین جستجوی کدک های جدید از اینترنت از مزایای مفید این برنامه به حساب می آید.
این برنامه چند رسانه ای در عین حال ساده ولی بسیار قدرتمند است. شما با زدن تنها کلیک F1 میتوانید این نرم افزار را بروز رسانی کنید تا مشکلات آن رفع و از کدک های جدید آن بهره ببرید. سایت این برنامه اجرای تمام فایل های ویدئویی و صوتی دانلود GOM Player را به اشتراک عموم می گذارد.

GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:GOM Player 2,1,33,5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی, در ساعت 12:7 | |
Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

 

Xilisoft Movie Maker نرم افزار ساخت حرفه ای فیلم می باشد که از سایت نسخه پرتابل آن را منتشر کرده است. این نرم افزار مالتی مدیا به شما اجازه می دهد که ویدئو های خود را به آسانی در آن وارد کرده و ویرایش نمایید. میتوان گفت این نرم افزار از اکثریت فرمت ها پشتیبانی میکند. از فرمت های معمولی گرفته تا فرمت های اچ دی و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های فیلم برداری می باشد.
شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ساخت فیلم خود را به صورت آنلاین آپلود کرده و به دوستان خود ایمیل کنید و یا از آنها در کامپیوتر خود لذت ببرید. شما هرگز نخواهید توانست راه های کوتاه تری را برای ایجاد و ویرایش و به اشتراک گذاری شاهکار های خود پیدا کنید مگر با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است.
با استفاده از این فیلم ساز شما میتوانید فیلم های خود را به راحتی و با کشیدن و رها کردن در لیست فیلم ها بسازید. با ویرایشگر فیلم شما قادر خواهید بود تا لوگو و زیرنویس های خود را به فیلم ها اضافه کنید. و همچنین تصویر فیلم را عوض کرده و به فیلم یک موسیقی متن اضافه کنید.

Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Xilisoft Movie Maker 6,5,2,0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی, در ساعت 12:2 | |
AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

 

یک نرم افزار برش فیلم و چسباند فیلم در فرمت های ASF, WMV, WMA با تکنولوژی سریع را سایت با حجم کم به اشتراک گذاشته است. نرم افزار برش فیلم و چسباندن فایل های ویدئویی ASF, WMV, WMA یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند با تخصص در فایل های با فرمت ویدئو .asf, .wmv, .wma و یک ابزار ویرایش فیلم در زمینه خود می باشد.
برنامه ASF/WMV/WMA کاتر به شما امکان برش و تقسیم split و cut را از فرمت های asf/wmv/wma صوتی و تصویری را به بخش های کوچک از قسمت های انتخابی فیلم تبدیل می کند. همچنین قسمت های کوچک فیلم را می توانید با این نرم افزار به یکدیگر بچسبانید. تکنولوژی برش مستقیم بدون انجام عمل دوباره کدبندی فیلم باعث می شود سرعت جدا سازی فیلم بسیار بالا باشد و همان کیفیت را تحویل شما بدهد.

AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2,01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم, در ساعت 11:59 | |
E-Soft DJ Studio Pro 9.2.1.1.2 Portable - نرم افزار دی جی پلیر حرفه ای

 

برنامه DJ Studio Pro یک نرم افزار DJ دو پنلی همراه با امکانات Fade و هماهنگی Beat (ضربات) به صورت خودکار می باشد. این نرم افزار امکان تبدیل تمام فرمت های صوتی، تبدیل سی دی های صوتی همراه با اضافه کردن مشخصات آلبوم CDDB و یافتن عکس روی جلد آلبوم را برای شما فراهم می کند
همچنین توسط آن می توانید سی دی صوتی بسازید، تمامی فرمت های صوتی را ویرایش کرده و افکت به آن اضافه کنید، موسیقی را متعادل کنید، شدت صوت را افزایش داده، کلیپ بسازید و فایل ها را جدا کنید. حتی می توانید سرعت اجرای آهنگ را تنظیم کرده و آن را در حافظه ی نرم افزار ذخیره کنید. نرم افزار مالتی مدیا E-Soft DJ Studio Pro دارای ویرایشگر هوشمند تگ ID3، متن شعر و عکس تصویر آلبوم می باشد.

E-Soft DJ Studio Pro 9.2.1.1.2 Portable - نرم افزار دی جی پلیر حرفه ای

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:E-Soft DJ Studio Pro 9,2,1,1,2 Portable - نرم افزار دی جی پلیر حرفه ای, در ساعت 11:54 | |
SPlayer 3.7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل

 

SPlayer یک پلیر ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که از تمامی فرمت های محبوب صوتی و تصویری همینطور زیرنویس ها پشتیبانی می کند. استفاده کم از منابع سیستم، تکنولوژی های خلاقانه، اجرای روان و کارآیی بالا از ویژگی های مهم این نرم افزار مالتی مدیا به عنوان پلیری جامع می باشد. طراحی منحصر به فرد و مناسب برای کاربران همراه با امکانات فراوان،این نرم افزار را به یکی از بهترین پلیرهای موجود تبدیل کرده است. همینطور SPlayer به صورت هوشمند زیرنویس های انگلیسی را دانلود کرده و برای شما نمایش می دهد.

SPlayer 3.7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:SPlayer 3,7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل, در ساعت 11:36 | |
Portable Modiac Blu-ray Player 1.0.0 - نرم افزار مدیاپلیر پخش بلوری

 اولین مدیاپلیر فراگیر برای پخش بلوری می باشد. این پلیر قدرتمند تنها فیلم های بلو-ری HD را پخش نمی کند بلکه از هر نوع ویدئو، صوت ، موزیک و عکسی که تا کنون دیده اید پشتیبانی می کند. توسط این نرم افزار از حداکثر کیفیت ویدئوهای HD خود لذت ببرید. این نرم افزار مالتی مدیا پرتابل بوده و کافی است فقط آن را هرجایی که می خواهید کپی کنید و سپس اجرا کنید. امیدواریم از دانلود Blu-ray Player لذت ببرید.

Portable Modiac Blu-ray Player 1.0.0 - نرم افزار مدیاپلیر پخش بلوری

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:Portable Modiac Blu-ray Player 1,0,0 - نرم افزار مدیاپلیر پخش بلوری, در ساعت 11:33 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند
آرشيو
بهمن 1390
دی 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
hidden
لينكستان
عکس HD
مريلا
زندگی
بهترین سایت تفریحی_عمومی
alone
دنیای بازی های من
SHOP DRAIVER
iclass & hivion
موزیک کده
سرزمین سرگرمی
آشیانه دانلود
هر چی که بخوای
اخبار IT
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

عزیز دلم برای تبادل لینک تابلوی اطلاعات را یه نگاه بنداز

دمت گرم





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خدمات وبلاگ نویسان ایران
موزیک کده
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , download-21.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com